maanantai 22. huhtikuuta 2013

Tervehdys!

Elämäni pyörittyä liikunnan ympärillä jo useamman vuoden, juoksun ja salitreenauksen siirryttyä astetta vakavemmalle tasolle viimeisen puolen vuoden aikana, uskalsin vihdoin perustaa oman treeniblogin.  

HeiaHeiaan kirjaamani liikuntatunnit ovat pitäneet motivaatiota hienosti yllä, samoin Nike+-juoksuohjelman lataaminen älypuhelimeen. Matkablogia olen kirjoittanut jo parin vuoden ajan, joten oman treeniblogin pystyttäminen on harrastusten puolesta luonnollinen jatkumo, vaikkakin tavallaan paljon jännittävämpää. En yleensä kirjoita itsestäni vaan vierailemistani kaupungeista, maista, katuravintoloista ja nähtävyyksistä. Tässä blogissa puhun kuitenkin itsestäni, tavoitteistani, treeneistäni - asioista, jotka motivoivat ja liikuttavat minua.  

Tarkoituksenani on siis ensi sijaisesti kirjottaa treeniblogia itselleni (en myöskään halua sotkea treenipostauksia matkajuttujen sekaan), inspiroitua kanssabloggaajien vinkeistä ja tottakai fiilistellä itselle tärkeitä liikuntamuotoja yhtälailla treenivaatteiden ja -kenkien ohella.

Erityiskiitos siis ihanille kanssabloggaajille, Sarpukalle, Sarrrrille, Steffille sekä Elinalle, jotka ovat inspiroineet allekirjoittanutta jo pidemmän aikaa. Ilman teitä Treenijakoa ei olisi koskaan syntynyt. Kiitos, kaunokaiset!

treenijako-kollaasi3

2 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää murunen!! Ja tuntuu hullulta, et mun treenaan-en treenaa voi ketään inspiroida :) Kunhan mä tervehdyn tästä, niin käydään heittämässä kimppatreenit. Vaikkapa mäkitreenien merkeissä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toinen! Ja kyllä sun blogi on vaan toiminut meikän superinspiksenä, vaikka oon vähän huono kommentoimaan. Mutta nyt oon päättänyt, että alan jättään merkkejä lukemisistani vähän useammin!

      Ja treenaan yhdessä, ehdottomasti!

      Poista